Storing bij RFH voorbij

Storing bij RFH voorbij

Gisterochtend rond 10.20 uur ontstond er een incident op het IT-netwerk van de Royal FloraHolland-locatie in Rijnsburg. Het lukte niet om het incident tijdig op te lossen. Hierdoor kwamen alle operationele processen in Rijnsburg zo goed als stil te liggen. Inmiddels zijn de problemen weer verholpen, zo laat de veiling weten.

De oorzaak is achterhaald en uiteindelijk aan het einde van de middag opgelost. "Omdat het lang onduidelijk was of het zou lukken om de netwerkproblemen op tijd op te lossen, heeft Royal FloraHolland uit voorzorg besloten om een noodscenario te activeren, waarbij we ervan uitgingen dat de storing in Rijnsburg niet voor het veilproces van morgen zou zijn opgelost. Dit om de impact zo beperkt mogelijk te houden in het belang van onze kwekers en kopers", aldus de veiling.

"Wij betreuren deze flinke verstoring op ons proces in Rijnsburg die impact heeft gehad op veel partijen: van kopers, leden/aanvoerders tot transporteurs en niet in de laatste plaats onze medewerkers. We bedanken iedereen voor hun flexibiliteit. Alles is weer zoals je van ons gewend bent. Dat betekent dat het niet langer nodig is om de aanvoer van Rijnsburg om te zetten naar Naaldwijk en Aalsmeer en er vanaf dinsdag weer gewoon op de locatie Rijnsburg gekocht kan worden."

Bron: Royal FloraHolland

Deel artikel



Vandaag op Tuinbouwmarktplaats...

Vandaag op Hortibiz Newsradio, luister terug!

Werken bij Holland Hortimedia?
Solliciteer!

Werken bij
Holland Hortimedia?

Contentmanager m/v – Salesmanager m/v

Meld je aan voor dagelijks Goedemorgen Nieuws
Ontvang Goedemorgen!

Meld je aan voor dagelijks Goedemorgen Nieuws

Tuinbouwnieuws, ondernemen, markt en techniek

Hortibiz Newsradio
Luister mee!

Hortibiz Newsradio

24/7 nieuws en informatie