LinkThings Analytics verder als TapTarget

LinkThings Analytics verder als TapTarget

LinkThings Analytics kondigt met veel trots en enthousiasme aan dat haar naam verandert naar TapTarget. De beslissing om deze naamsverandering door te voeren komt voort uit een strategische verschuiving in productaanbod en identiteit.

In 2019 bundelden oprichters Jay van den Bos en Frank Broos hun krachten om LinkThings Analytics te lanceren als een onderdeel van de LinkThings-familie. Binnen deze familie vallen ook vooraanstaande bedrijven, zoals: Greenie, Coldcha en ValidIT. Door de strategische verschuiving en groei gaat LinkThings Analytics nu haar eigen identiteit omarmen. Dit betekent dat LinkThings Analytics een transformatie ondergaat en verder gaat als TapTarget.

Vernieuwd productaanbod
Jay en Frank hebben het afgelopen jaar de focus verlegd naar de ontwikkeling van een geheel nieuw product. Wat ooit begon als het aanbieden van op maat gemaakte Power BI- dashboards, heeft nu plaatsgemaakt voor gestandaardiseerde oplossingen die voor iedereen toegankelijk zijn. Dit wordt bereikt door geautomatiseerde Taps beschikbaar te stellen. Waarmee data met één druk op de knop ontsloten wordt, er een datawarehouse wordt ingericht en een dashboard wordt gegenereerd. De nieuwe naam vertelt precies dit verhaal: door middel van een gekoppelde databron (Tap) naar een visueel dashboard (Target). Uiteraard blijft er ruimte voor maatwerk en aanvullingen voor een optimale klantbeleving.

De slogan die wij hanteren bij TapTarget is: “Insights with a Tap”. De gedachte hierachter is dat je met één druk op de knop een dashboard kunt genereren met jouw eigen data. Hierdoor kunnen bedrijven, ongeacht de aard van hun data, moeiteloos inzichten verkrijgen. Het is een belofte van gebruiksgemak, efficiëntie en directe toegang tot inzichten die er toe doen, zonder de complexiteit die traditioneel gepaard gaat met het koppelen van data.

Nieuwe identiteit
De verandering in naam weerspiegelt niet alleen de ontwikkeling van het product en de dienstverlening, maar ook de wens om een duidelijk onderscheid te maken tussen LinkThings Analytics en TapTarget. "De naamsverandering naar TapTarget markeert een nieuw hoofdstuk voor ons bedrijf," zegt Jay, medeoprichter van TapTarget." We zijn verheugd om onze eigen identiteit te omarmen en ons te concentreren op het vereenvoudigen van Business Intelligence (BI) voor iedereen." De nieuwe naam en identiteit zullen per direct van kracht zijn. Voor de huidige klanten verandert er voor de rest niets. Klanten, partners en andere geïnteresseerden worden uitgenodigd om de TapTarget-website te bezoeken voor meer informatie.

Bron:

Deel artikel



Vandaag op Tuinbouwmarktplaats...

Vandaag op Hortibiz Newsradio, luister terug!

Werken bij Holland Hortimedia?
Solliciteer!

Werken bij
Holland Hortimedia?

Contentmanager m/v – Salesmanager m/v

Meld je aan voor dagelijks Goedemorgen Nieuws
Ontvang Goedemorgen!

Meld je aan voor dagelijks Goedemorgen Nieuws

Tuinbouwnieuws, ondernemen, markt en techniek

Hortibiz Newsradio
Luister mee!

Hortibiz Newsradio

24/7 nieuws en informatie